سلام دوباره

بازیای جام باشگاه های آسیا رو که خودتون دیدید

ببخشید دارم این مطلب رو الان میزارم

اما باید بگم که تراختور و سپاهان که گند زدن

اما ایول استقلال ایرانی بودنش رو نشون داد

الان دارم این جملا ت رو به جراءت مینویسم خب منم یه پرسپولیسی هستم و نمیتونم به این راحتی از استقلال طرفداری کنم

اما امیدوارم که استقلال موفق بشه

ما پرسپولیسیا استقلالیا رو دوست داریم و براشون آرزوی موفقیت می کنیم

اما اونا که نمیدونن همیشه دعای پرسپولیسیا پشتشونه ، هروقت تو کاری موفق میشن میزنن تو سر پرسپولیسیا و می گن ما موفق شدیم

همین آبچیه خودم همیشه برای استقلال دعا می کنم با این حال که پرسپولیسیم اما آبجیم تا می بینه استقلال برد پرسپولیس باخت میاد میزنه تو سر منو میگه استقلال برد و پرسپولیس جراءت نداشت ببره

میبینید تو رو به خدا ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 1 فروردين 0برچسب:, | 13:27 | نویسنده : BaRaN |