استقلال از الهلال عربستان باخت ! هم ناراحت شدم هم خوشحال

ناراحت از اینکه بالاخره ایرانی بوده

خوشحال از اینکه یه ذره از ادعای استقلال کم شد

 

سپاهان از الاهلی باخت ! یعنی دیگه این آخرشه آخه باخت به این سنگینی ؟ اونم سپاهان که توی لیگ برتر قراره قهرمان بشه !

 

تراختور از الشباب باخت !

دیگه این رو کجای دلم بزارم ؟

الشباب شیش تایی ( توسط پرسپولیس پارسالی یعنی دوازدهمی ) از تراکتور رده سومی ( توی لیگ برتر ) برد ؟

 

باید بگم که همه ی تیم های ایرانی توی لیگ فهرمانان آسیا گند زدن ... حالا جای شکرش باقیه که استقلال تو گروه خودش هنوز صدر جدول مونده !!

 

 



نظرات شما عزیزان:

پگاه
ساعت13:59---16 ارديبهشت 1392
شما که بیشتر ادعا دارین .استقلال قهرمانه اینو همه میدونن.
پاسخ:چه سریع جواب دادی ایول
خب من مگه گفتم نمیدونم
بعد تازه ما کی ادعامون شد ؟

پاسخ:پگاه تو چرا وبلاگ نمیسازی تازه یه قالبم واست سراغ دارم عزیزم pichak.net/template/pichak/91


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, | 14:11 | نویسنده : BaRaN |