سلام

 

مطمئنم همه بازی های دیروز رو دیدن


استقلالی ها به آرزوی چندین سالشون رسیدن خودشون قهرمان شدن و حالا میتونن قهرمانیشون رو تو سر  

پرسپولیسی ها بزنن ..

 

اصن حال و حوصله ندارم از یه طرف باخت پرسپولیس و نگرفتن جام حذفی از یه طرف نبودن تو جام قهرمانان آسیا فصل بعد از یه طرف خدافظی مهدی و علی و از طرف دیگه استقلالی ها

 

از قهرمانی استقلال خوشحالم به آرزوشون رسیدن اما از طرفداراشون راضی نیستم .


یعنی خودشون تا حالا این اتفاقا واسشون پیش نیومده که مارو مسخره می کنن ؟

 

همین فصل قبل یادشون نیست که توی لیگ برتر چطوری جام رو از دست دادن و سپاهان قهرمان شد ؟

 

بعد تازه طرفدارای محترم استقلال ما باختمون باشکوه بود چون واسش زحمت کشیده بودیم اما شما چی ؟


به بردن با پنالتی مینازید . دیروز یادتون نیست آخرای بازی چند بار قرار بود گل بخورید ؟ اگه واقعا شما از فولاد بهتر

 

بودید اصن نباید میزاشتید توپ دست اونا بیفته .


الان از حرفای من میگذرید یا ام که تو نظرات جوابم رو با کلی دلیل آوردن میدید ... اما حرف حقیقت همیشه تلخه


مخصوصا واسه شما .....


خب من دیگه برم ..

 

.


 هنوزم مثل همیشه عاشق پرسپولیس طرفداراشم .

 

بازم پر افتخار میگم که من پرسپولیسیم چون دلیلی نمیبینم از بازیکنا و مربیاش انتقاد کنم و تیمم رو عوض کنم .

 

بازم مثل همیشه عاشقتونم


 



نظرات شما عزیزان:

ZaHrA
ساعت16:27---16 ارديبهشت 1392
دوستان موس چطوره ؟
استقلالیا خوشتون اومد ؟


ZaHrA
ساعت16:19---16 ارديبهشت 1392
دوستان معذرت می خوام که سایز نوشتم کوچیکه
لوکس بلوگ قاطی کرده بزرگتر نمیشه

مرسی از نظراتون
عاشقتونم


پگاه
ساعت13:54---16 ارديبهشت 1392
زهرا یادته گفتی سال دیگه قهرمان لیگ برتر می شیم .امسال کریمی و مهدوی کیا بودن گند زدن .حالا که خداحافظی کردن چی کار می خوان بکنن؟
پاسخ: ببین پگاه جون اون شمایین که بدون فرهاد و مهدی و جواد هیچین ما بدون اونا هم میتونیم رو پای خودمون وایسیم بعد تازه ما فقط نیم فصل اول رو گند زدیم ...


تارا
ساعت13:54---16 ارديبهشت 1392
به سلامتی اونایی که :
قلبشون یه ویلای اختصاصی برای یه "نفر"
نه یه هتل بی ستاره برای هر "رهگذر"
O
o.
.O
o.
.O
سلام دوست عزیز
خوشحالم از اینکه با وبلاگ وزین شما آشنا شدم. از شما دعوت میکنم به من هم سر بزنید و اگر تمایلی به تبادل لینک داشتید مرا با نام وبلاگم لینک کرده و اطلاع دهید با چه نامی لینکتان کنم. [گل]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:16 | نویسنده : BaRaN |