پرسپولیسی های عزیز می خوام عنوان وبم رو به این تغییر بدم :

Wizard Asia

معنیش همون جادوگر آسیاست اما بالاخره دیدم عنوانم تکراری شد البته که علی کریمی هیچ وقت تکراری نی اما بالاخره دیگه ...

نظرتون چیه ؟



نظرات شما عزیزان:

علی شحیطاوی
ساعت0:55---22 خرداد 1392
هی آقای ارشیا من با اینکه استقلالی ام ولی اعتراف میکنم که علی کریمی شرف فوتبال ایران اونو باید با بزرگان فوتبال دنیا مقایسه کرد ن با بازیکنای زپرتی لیگ برتر ایران

ابراهیم
ساعت23:10---28 ارديبهشت 1392
salam zahra baham gahr kardiiiiii ye sari bez be maaaaaaaa

ارشیا
ساعت23:00---19 ارديبهشت 1392
اولا که همین پیرار سال بود که به تیم صنعت 13 به 1 زد استقلال . نمیدونی بیخودی حرف نزن که 5 تا بیشتر نزدین . برو تحقیق جوووووجه.راستی جادوگر اسیا تون که خدافظی کرد بابااااااا بای بای ! راستی تو چه قد ترسویی اخه ؟؟؟؟ چرا نظرامو تایید نکردی تا همه ببینن ؟؟؟؟ اخه ادم میتونه چه قد ترسو باشه ؟؟؟؟ میترسی ابرو اون لنگ پاره پاره بره ؟؟؟؟ سکوووووووووووت
پاسخ:من ترسو نیستم اگه دقت کنی میبینی که نظرای پگاه رو هم که یه کیسه کشه تایید کردم بعد تازه جادوگر بالاخره آخرین بازیش توی پرسپولیس بوده و یکی از اسطوره های تاریخ پرسپولیسه تازه باید بهت بگم که اگه هم 13 تا زدید فقط به ذرت کاران دسته یکی زدید اونم یه ده بیست سال پیش صنعت رو یادم نمیاد ..... نظرات هم تایید شد جوجو عزیزم من این فصل رو گفتم نه ده بیست سال پیش .........................................


ارشیا
ساعت9:52---19 ارديبهشت 1392
اخه الان ی سوال ؟؟؟؟؟؟؟ پرسپلیس اصلا تا حالا فینال اسیا هم رفته که بخوایم بهش بگیم جادوگر اسیاااا ؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا کاری به قهرمانی نداریم ما فقط میخوایم بدونم این جادوگر اسیا چه جور جادوگریه که هنوز 1 بار هم به فینال اسیا نرسیده ..... تاج ما استقلال الان تو اسیاست و از گروهش اول اومد بالا و قهرمان لیگ هم شده .هیچی نگو فقط سکوت کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, | 15:34 | نویسنده : BaRaN |