ای جان لباش رو نگا

اینم رویانیان که داره لیتیشیا رو میبوسه

اینم لیتیشیا تو یکی از شهربازی های ایران

اینم لیتیشیا خسته شده نشسته

اینم لیتیشیای کوچولو تو بغل مامان رو تاب

اینم لیتیشیا و مامان و بابا

اینم لیتیشیا تو بغل مامان و بابا تو کشور خودشون

اینم لیتیشیا تو بغل بابا تو کشور خودشون

 

خوشتون اومد ؟؟؟؟؟؟؟؟

 


نظرات شما عزیزان:

حامی
ساعت14:50---10 بهمن 1392
سلام میشه عکسش وتو مجله چاپ کنم؟من خبرنگارم
پاسخ:چرا نشه ؟


سمر
ساعت17:41---4 مهر 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری به منم سربزن
پاسخ:سرزدم


محدثه
ساعت14:57---31 شهريور 1392
آخي نازي
پاسخ:مرسی که اومدی


هستي
ساعت5:55---22 شهريور 1392
راسي زهرا نظرات تبليغاتيو اصن تاييدشون نکن،من ک کلا اصن نميخونمشون



راستي يه سوال،تو شماره هيچکدوم أ فوتباليستارونداري؟شديد درگيرم موخااام:-(





اگ داري ميتوني ب منم بدي؟



خيلي حياتيه،پاي روکم کني درميون



ويه چيز ديگ زهراميخاي وبامونو شريک شيم؟يعني توبشي نويسنده وبم دوتايي؟اگ خواستي بم خبربده آجي



چقد حرف زدم



کپي مطالبمم بدون منبع آزاده،راحت باش چون ازخودم نيس





واي دوباره پرچونگي



باي بووووس
پاسخ:شماره پیرهنشون رو میخوای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه اونو میخوای دارم


هستي
ساعت5:49---22 شهريور 1392
سسسلام چطوري؟



من عکسشو اول ديدم نشناختم،اسمشو خوندم فهميدم

اسم زنشم ژيلواناس عکسش باخود نيل تو وبم هس



دخملش شبيه خواهرزاده زشت منه يکم:-)

خداحفظش کنه برا نيل



عاشق خودشو،زنشو،بچشم جيگلن


پاسخ:من بیشتر عاشقشونم


naser
ساعت19:10---18 شهريور 1392
salam

baran khanoom khobi ?

cheghad naze in litishia

kheyli nilson ro dosesh daram

ishala bachash ro khada hefz kone
پاسخ:منم عاشقشم


ÑίĻØⓞ
ساعت17:35---17 شهريور 1392
با اینکه همه ی عکســــــاشو دیدم ولی نشناختمش

اما اسمش جالبه نشنیده بوودم
پاسخ:فقط آدمای فوتبالی میشناسنش دخمل نیلسون دروازه بانه پرسپولیسه عشخه منه لیتیشیا جون برزیلیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: