سلام دوست جونیا

ببخشید به دلیل مشکلات فنی آهنگ وب تغییر یافت

خخخ از اینجوری حرفیدن خودم خندم گرفت

اون آهنگ دوپس دوپسیه مشکلی واسش پیش اومد عوضش کردم و آهنگ امین هدف رو گذاشتم

قدیمیه اما قشنگه

دوستون دارم فجیه

راستی اگه آهنگ قبلی رو بیشتر دوس داشتین دیگه معذرت میخوام هیچ کاریش نمیتونم بکنم

معذرت میخوام



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت17:03---24 شهريور 1392
چ دخی خوبی چقد معذرت خواهی کردی!!!!

من ک از طرف تو شرمنده شدم خخخخخ
پاسخ:بالاخره دیگه !


ÑίĻØⓞ
ساعت20:01---21 شهريور 1392
چـرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



مگه اووونجوری حرف زدن چشه؟؟؟



آهنگ قبلیتوو بیشتر دوست میداشتم
پاسخ:همون دوپس دوپسیه ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:چجوری حرف زدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آها پستمو میگی خخخ کتابیه کتابی بدم میاد


farnaz jooon
ساعت19:05---18 شهريور 1392
سلام باران جون

اشکال نداره این آهنگه هم قشنگه
پاسخ:مرسی :))))))))))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 18:44 | نویسنده : BaRaN |