سلام دوستای گلم

اس دق لال امروز با ذوب آهن بازی داشت و 2 بر 0 باختند

اس دق لالیا یه بار دیگه از ادعاهاشون کم شد و از صدر جدول فاصله گرفتن

اصن این سید مهدی رحمتی بهترین گل خور ایرانه خداروشکر که دیگه تو تیم ملی نیس وگرنه معلوم نبد چه آینده ی بدی در انتظار ایرانه

اس دق لالیا دیگه کری خونی رو تموم کنید و قبول کنید قهرمانی رو از دست دادید

خب دوستان نظر سنجی میزاریم ببینیم کدوم یک بیشتر رای میاره :

سیب زمینی یا اس دق لال ؟

1-سیب زمینی

2-اس دق لال



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت17:02---24 شهريور 1392
منم با گزینه 1 موافقم!خخخخخخ
پاسخ:اصن واقعا من چرا این دوتا رو با هم مقایسه کردم ؟ بیچاره سیب زمینی !!!!!!!!


mahdi
ساعت17:42---22 شهريور 1392
درووووووووووووووووووود.



دمت گرم وبلاگ باحالي داري بي صبرانه منتـظرپست هاي بعديت هستم راستي خوش حال ميشم يه سر به وب منم بزني

و

منو لينک کني



?منتظر حضور گرم و روياييت در وبم هستم
پاسخ:حتما سر میزنم


سارینا
ساعت22:45---21 شهريور 1392
1 به قول خودت سیب زمینی کاربرد داره
پاسخ:الان از نظر سنجی ای که گذاشتم پشیمون شدم چون اصن قابل مقایسه نیستن سیب زمینی لیاقتش بیشتر از ایناس :)))))))


farnaz jooon
ساعت22:41---21 شهريور 1392
هه با عرض معذرت از سیب زمینی خخخ

1

درباره باخت اس دق لالم بگم حقش بود
پاسخ:حالا لای لای حالا لای لای اس دق لال با صدر جدول دیگه بای بای


naser
ساعت22:40---21 شهريور 1392
خوب اینم سواله 1 دیگه
پاسخ:خخخ میدونستم میگی 1 چون سیب زمینی حداقل یه کاربردی داره ولی اس دق لال هیچی نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: