سلام دوستای خوف خودم

دیروز و پریروز اس دق لال و پرسپولیس بازی اشتن

پریروز استقلال 2 بر صفر از اف سی سئول کره  باخت کلی غصه خوردم

اما اشکال نداره ایشالا بازیه برگشت جبران میکنن

دیروز هم پرسپولیس با فجر سپاسی بازی داشت و با پاس خوجمل پیام سید مهدی مون گل زد و یک بر صفر بردیم

خعلی خوشالم الان موقتا 2 جدولیم و امیدوارم همین جا بمونیم

فقط باید دعا کنیم فولاد از ملوان و سپاهان از ذوب اهن و نفت از تراختور ببازه خخخ

 



نظرات شما عزیزان:

ÑίĻØⓞ
ساعت15:12---23 مهر 1392
نــــــــه راس میگی حق با توئه ببخشیـد خلاصه،من فکر کردم گفتی آپ کردی
پاسخ::)))))))


یاسمن
ساعت17:09---19 مهر 1392
بهترین دوست تو , زن توست

پای همیشگی برای شیطنت

تکیه گاه محکمی برای مشکلات

و دست نوازشی برای دعوت از یک خواب آرام!

......

پس دوست را در خانه ات بجوی

نه در خیابان تاریکی

که خنجر ها را پنهان کرده است!
پاسخ:من زن میخوام چیکار ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوهر میخوام


ÑίĻØⓞ
ساعت18:00---17 مهر 1392
من کـــــــــــــــــــــِی،10سال یه بار به تو سَر زدم؟؟؟؟؟نامرد!از خداتم باشه تازه،،،،بعد یه سوال الان تو آپ کردی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:من مگه گفتم آپم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه ده سال یه بار سر نمیزدی تازه الان پاسخ پیامت رو نمیخوندی


یاسمن
ساعت0:05---12 مهر 1392
ایـن موسیـقـی اسپانیـایی

کــهـ فرودگــاه را بــهـ گــریــهـ انداختــهـ،

مـرا بـهـ یاد تـــ♥ــو می اندازد ..



«عــزیـــزم (!)

هـیـچ پـــروازی

بخــاطــر دلتنــگی مسافــرش

لغـــو نمـی شــود ..» (!)
پاسخ:خیلی قشنگه


ÑίĻØⓞ
ساعت20:44---7 مهر 1392
قوووربووونه آجیه پرسپولیسیم که مارو هیچ وقت فراموووش نمیکنه

حالا عب نداره خونه خودتو واسه اینا کثیف نکن
پاسخ:خواهج ما مثله شوما نیستیم که ده سال یه بار سربزنیم


agha
ساعت20:42---5 مهر 1392
سلام گلم وبلاگ خوبی داری...چقدر تو عاشق پرسپولیس هستی...استقلال عشق است

به ما سر بزن البته میدونم پشیمون میشی ولی یه تجربه ست
پاسخ:برو کیسه کش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 5 مهر 1392برچسب:, | 14:23 | نویسنده : BaRaN |